tirsdag den 30. september 2008

agyness deyn bare spejlvendt



agyness deyn har den sejeste frisure i verden, synes jeg. helt definitivt.

hun er model, mager, drenget og har max attitude - i hvert fald noget af det modsat mig - og alligevel har jeg nu besluttet, at jeg skal klippes à la hende i næste uge. det bliver vildt og forhåbentlig godt. under alle omstændigheder bliver det nyt og anderledes. samtidig skal jeg nu indtræde i brunetternes verden, når jeg på torsdag lader lokkerne farve en del mørkere.

så jeg har med andre ord tænkt mig at blive den på adskillelige punkter omvendte agyness deyn.


1 kommentar:

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Det glæder jeg mig da godt nok helt vildt meget til at se!!!! Du blir da for lækker ;)
Mine lange lokker ryger i dag, om 2½ time faktisk, det blir også spændende!
Tak for dine tanker, det varmer!
Savner dig :)
kram