torsdag den 18. september 2008

you've got mail


min meget gode veninde er taget på højskole, hvilket er en forfærdelig pinsel på alle tænkelige måder. til gengæld har jeg i dag modtaget andet håndskrevne brev fra hende - fint dekoreret og med fornemmelsen af hende i papiret. og lige i det jeg åbner min hoveddør og ser det ligge på mit bord og får en forunderlig følelse i kroppen, må jeg igen konstatere, at et rigtigt brev simpelthen bare er fantastisk og kan noget som hverken sms'er, mails eller facebook kan hamle op med.

det tager nemlig vores kostbare tid at skrive, komme frimærke på og endelig finde en af de efterhånden sjældne røde postkasser - nogen har tænkt på og ville bruge tid på mig. jeg synes, det er fantastisk og gør mig helt gennemglad. er det lykke?

1 kommentar:

Sara sagde ...

Jah, skrevne breve er fantastiske! Det må man sige! Jeg plejede altid at sige til min mormor (da jeg var lille) "Du skal bare skrive: Sara Elisabeth Alsted Flinck på brevet, så kommer det i min postkasse:D".... og det er jo så sandt.. eller altså, måske også en adresse, men ellers er det jo rigtig nok hehe

Kram