onsdag den 30. juli 2008

stud.aarch


bliver min titel, når jeg til september entrérer skolen

ved ikke helt, hvad jeg har kastet mig ud i - det er så nervepirrende, og måske er jeg faktisk slet ikke cool og sej nok til at være med blandt de über cool - sådan ser de og deres projekter i hvert fald ud - arkitektstuderende, som jeg kan spotte ud af vinduet fra tredie sal

men det bliver selvfølgelig alt for spændende og godt - i frygten er således også en sprudlende glæde og forventning om at skulle studere sin hobby

4 kommentarer:

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hej søde!!
Som jeg også har skrevet på Facebook, så er det jo helt normalt at synes det er nervepirrende og spændende, at man skal sarte på et nyt sted. Er man nu god nok? Passer man ind? osv osv, min personlige erfaring siger mig, at man som regel bliver modtaget med åbne arme. Jeg tror og håber for dig, at du falder godt til der, som du selv skriver, er det jo din hobby du skal studere.
Endnu engang et stort tillykke med at du er kommet ind! Og Guds velsignelse over dig og din fremtid.
Kram

Thomas Risager sagde ...

Stort tillykke
- og du er übercool :-)

/Thomas
www.thomasrisager.dk

Tine Gjessø sagde ...

sikkke en dejlig nyhed at komme hjem til: tillykke med det. Husk at de nervepirrende nye udfordringer er dem, der ofte rykker os til nye horisonter - og husk alle de andre nye har det ligesom dig :-)

Sara sagde ...

Hej Trinne-mus!

Det lyder da fantastisk fantastisk dejligt!!!!!!

STOOOOOOOORT tillykke! Jeg synes du er over over over over sej!!!

Glæder mig til at se dig her i August!

Tusinde krammer fra mig!