tirsdag den 15. juli 2008

så sidder man her ...


... og ville egentlig godt have noget begavet at bidrage med. men jeg må indrømme, at min hjerne er instillet på en temmelig lav kanal - af nyttige tanker, der opsluges energi på i mit indre, nævnes i flæng:

- hvor varmt mon det bliver i Italien, skal man have en trøje med?
- og nej, hvor har jeg dog egentlig anskaffet mig en del nye beklædningsgenstande på det sidste - hvor meget skal med, og skulle jeg ikke se at få rydet lidt ud?
- nu skal jeg huske pas, bøger og medUcin..

ergo, der foregår KUN ferierelaterede ting pt., og heldigvis for det. jeg glæder mig faktisk til at kunne stille alting lidt på standby og glemme spekulationer om dette og hint - bare læse bøger, opleve nyt og lade mig inspirere.
det er jo lige netop i pausen, at jeg får tid til at tænke nye tanker, få nye idéer og ikke mindst samle energi til at tage arbejdshanskerne på, når jeg noch einmal arriverer til de danske egne.

jeg håber, du nyder sommermånederne lige der, hvor du er og ind i mellem alt det, der bare skal gøres også har fundet tid til at koble fra i en sådan grad, at du helt har glemt dine diverse passwords (det plejer i min familie at være indikatoren for, om ferien har bundfældet sig..)

rigtig god sommer!

2 kommentarer:

Signe sagde ...

Hej babe..

Håber du får en god tur til Italien.. :)

Glæder mig til snart at se dig, det bliver såå huggerligt! ;) hov og så husk lige kameraet så vi kan hoppe lidt!!

hehe..
Savner dig du.
Vi ses
kys Signe

Anonym sagde ...

Kære dig

Og rigtig god ferie herfra ... Italien.. der vil jeg gerne ned engang ... Tag nogle fede ferieshots, så kan vi se dem til kor, når vi ses igen ..

kh
AC