lørdag den 12. juli 2008

lykken er...


...at have et spejlrefleks kamera - i hvet fald pt :-)

således oplever jeg lykke på denne dag - for jeg har simpelthen gjort mig en memorial investering i form af dette ubeskrivelige stykke sort plastik med tilhørende finmekanik; Canon Eos 450D.

som en bekendt sagde, da hun for få dage siden selv købte en virkeligheds-filtrerer: "jeg ser nu verden gennem en linse!" det kan jeg fuldt ud tilslutte mig fra dags dato.

i fremtidige tider vil verden aldrig mere tages i direkte øjesyn - den vil til alle tider ses gennem et filter med fokus på detaljer.

mon man så mister overblikket og helheden? mon man flygter fra en konfrontation med det egentlige?!

det vides - for mit vedkommende - endnu ikke, til gengæld kan jeg love at detaljer, øjeblikke, glimt vil blive foreviget og gemt som beviser og dokumentation.

fra denne dag må jeg kendes som Kathrine Canon Eos Holm


watch out - måske du bliver offer for linsens evige søgen :P

1 kommentar:

Tine Gjessø sagde ...

he he
glæder mig allerede til de første billeder