søndag den 1. juni 2008

næsten alt aktivitets-kapacitet er i sving



bare på konfirmand.blogspot.com, TUF-planlægning, møder om metodistkirken.dk lige pt.

Der var planlægningsmøde den sidste maj-lørdag i går, og foruden det meget fantastiske i, at lederne hygger sig rigtig meget, mens de laver TUF, så må jeg også bare udbryde, at det bliver et dejligt, dejligt, dejligt program, når alt forhåbentlig klapper.

Det er en sand velsignelse at være del af en ledergruppe med mange forskelligartede kompetencer, hvor alle er villige til at give rigt af deres kvaliteter, og hvor vi har en fælles vilje og vision for at drive TUF langt videre end det stadie, vi allerede har nået. - Det er udviklende og meget motiverende for en idéudvikler og igangsætter som mig, at tingene på TUF ikke er statiske og gode løsninger er "gode nok", men at vi hele tiden skal videre og udvikle og udvide rammerne i endnu større grad.

Det er det samme, vi skal til at arbejde for med metodistkirken.dk - et meget interessant felt med et ocean af muligheder. Jeg glæder mig over at være blevet en del af "udviklings"-udvalget og er meget spændt på, hvordan vi i fremtiden vil formå at udnytte internettets muligheder på den officielle hjemmeside.

1 kommentar:

Magnificat sagde ...

jeg er virkelig glad for at høre at det gik godt med jeres møde - er helt sikekr på at i har lavet et sygt fedt program ..