torsdag den 26. juni 2008

jeg er her endnu

nu er det snart længe siden, der er sket noget herinde - ikke at lysten dertil mangler, men der er andre ting, der fylder i denne uge:
1) Sidste dag på arbejdet - det bliver mere end hårdt at sige farvel ;(
2) SommerGospel i næste uge - skulle man måske alligevel lige forberede sig lidt?! ;-)
og så spekulerer jeg i disse dage over, hvor ens man i grunden er som mennesker rundt på kloden, og det evige uopklarede spørgsmål rumsterer også, HVORFOR kan man bare ikke cykle i kjoler?

3 kommentarer:

Sara sagde ...

Åååh godt du skrev... var ved at blive helt bekymret for dig!!

Hey ses vi til årskonferencen? Det tror jeg så nok vi gør!! Eller jeg er der ihvertfald noget af tiden hehe

Kram Sara

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Hej søde :)
Jeg tror bare ikke der er nogen nem måde at blive klar til sidste arbejdsdag i morgen. Forstår godt, at det bliver mere end hårdt for dig!
Det der med ikke at kunne følge med i mit voksenliv, det skal du ikke være ked af ;) Det kan jeg heller ikke rigtig selv. Synes ligepludselig det går stærkt! Til august skal vi til møde i banken om lån af penge til hus og bil og så er det vidst man bliver voksen ikke?! PYHA!
Savner dig!!! Dejlig SommerGospel næste uge!
Kram

Tine Gjessø sagde ...

Til den med nederdelen har jeg lige et herligt digt af Piet Hein, som min farfar lærte mig:

Af cyklende piger
jeg skuer et bundt
men uden blonder og flæser
i mandfolkebukser cykler de rundt
hvad nytter det så at det blæser?