torsdag den 28. august 2008

jeg har tabt mit hjerte


JEG ELSKER DET!

egentlig har jeg jo lavet den visuelle regel for mig selv her på bloggen ikke at lave store bogstaver, men når det drejer sig om at beskrive den sidste uge af mit liv, så kan intet mindre gøre det.

jeg er nu officielt stud. aarch, og lad mig bare sige det sådan - jeg har i den grad fundet min hylde! aldrig har jeg haft så let ved at starte et nyt sted, aldrig har jeg været så meget oppe at flyve over noget. det er på alle måder topfedt at være sammen med sjove og interessante mennesker, der allesammen er lige så kompromisløse, idérige, perfektionistiske og nørdede omkring den kreative skabelses proces som mig selv.

og så prøver jeg for første gang i mit liv at starte et sted, hvor alle er der, fordi de vil det og ikke fordi de skal eller bør. det gør en kæmpe forskel. alle er super motiverede for at lære hinanden godt at kende. andet ville også være omsonst, idet skolen - ifølge vores tutorer - bliver vores hjem de næste fem år; lidt i stil med kollektivmiljøet.

jeg har tabt mit hjerte - jeg ELSKER det

6 kommentarer:

Hr. og Fru Danmark sagde ...

Hvor er det fedt! Det giver en dejlig ro at have fundet sin hylde. Nyd det!

Sara sagde ...

Åh hvor er det bare dejligt for dig smukke pige!!! Jeg er så glad på dine vejne vil jeg bare gerne lige sige.

Jeg nød virkelig vores dag sammen her i sidste weekend. Hvor er det ærgerligt at vi bor så langt fra hinanden! Men hvor er det dejligt at vi kommer til at se hinanden ihvertfald to gange mere her i september! Du er en fantastisk pige Kathrine! Og jeg er SÅÅÅ glad for at vores venskab er blomstret igen.

og hvor blev jeg glad for din søde besked!!!

Kram Sara

Tine Gjessø sagde ...

tillykke med det - det er da lige for fedt, hva?

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Kære søde Kathrine!

Hvor er jeg bare glad på dine vegne!! Hvor er det bare helt fantastisk, at du er så glad for din nye skole og de nye mennesker du skal lære at kende.
jeg savner dig bare rigtig meget søde pige! Håber snart vi kan ses og snakke igen!!
Kram

Unknown sagde ...

hvor er det dejligt for dig og meget misundelsesværdigt:) (er det et ord?) :)

Anne Thompson sagde ...

Dejligt! Jeg håber, du kan blive flyvende de næste fem år også!!