fredag den 15. august 2008

overlever hun egentlig?

så sidder man her og ville gerne have hovedet fuld af begavede tanker og lækre formuleringer, men i virkeligheden må jeg nok bare tilstå, at den største del af min tankevirksomhed samler sig om betegnelser som: Lisbeth Salander, Mikael Blomkvist, Millenium, Piger, der leger med ild, Mænd, der hader kvinder og endelig noget med nogle luftkasteller, der sprænges i luften.

hvis du ikke ved, hvad det handler om, har du ikke læst Stieg Larsson-triologien - OG så har du meget tilgode! tillykke med, at du har dejligt mange siders fabulerende fantastisk underholdende plot-kunst at give dig i kast med.

jeg dukker ikke op til virkelighedens overflade igen, førend tredie og netop påbegyndte afrunding af historien er tilendebragt - dvs. om 671 sider.

beklager - vi ses senere =)

3 kommentarer:

Sara sagde ...

uuuuuh... hvilken bog er du igang med nu? Jeg har læst mænd der hader kvinder og pigen der legede med ilden! Men mangler den 3. gav min mor den i fødselsdagsgave... (ingen skumle bagtanker der.... næh nej.. hehe)

Så forstår godt hvorfor du begraver dig! jeg slugte dem også i et hug hehe!!

Kram Sara

Signe Daugaard Steensen sagde ...

Jeg har læst dem alle 3, så jeg kender godt svaret ;)
Jeg har også fuld forståelse for, at du bare er dybt begravet, jeg synes simpelthen også bare de var så spændende! Nu læser jeg Liza Marklund, er kommet til bog nr 5 ud af 6 om Annika Bengtzon, de er også gode!

Ses vi snart???

Kram

Uhulen sagde ...

Ja, jeg synes snart vi skal ses, som vi snakkede om tidligere.. det er jo ved at være noget tid siden.

Jeg læser Luftkastellet, der blev sprængt - god indtil videre. Jeg forstår slet ikke, hvordan du kan holde ud at vente med den sidste bog, Sara - jeg startede med det samme på den, som om jeg bare vendte næste side i 2'eren, hehe..

Glæder mig til at se dig på fredag!

Knus til Jer begge fra mig!