onsdag den 8. oktober 2008

hvad støvsugere og køleskabe har med hinanden at gøre

man skulle ikke tro det, men sammenhængen mellem disse to objekter er forbløffende stor. i hvert fald hos mig, hvor køleskabets indhold forsvinder (måske det faktisk aldrig rigtig har været der?) som støv i støvsugerslangen.


muligvis kan der til sammenhængen knyttes den kommentar, at jeg mere eller mindre aldrig er hjemme. jeg sover der, jeg vågner der, men ellers har jeg siden septembers begyndelse boet ubegribeligt mange timer i bygningerne 200 m fra min fra jorden højt løftede oase. det medfører manglende tid til indkøb - det selvom min lokale dagligvarebutik først lukker kl. 22.00.

ja, og nu sidder jeg så her og har indtaget den mest besynderlige (sen)aftensmad. er det tydeligt nok, at jeg egentlig glæder mig ufattelig meget til næste uges ferie?

Ingen kommentarer: