fredag den 5. december 2008

Touchwiz



så bliver jeg inden længe samsung touchwiz-indehaver.

det har jeg det på mange måder temmelig ambivalent med - for til at begynde med forsvor jeg, at jeg til alle tider kun skulle have nokia-tlf., så kom den her tynde, stilrene sony ericsson, som fik mig til at bryde løftet.

og nu har den tlf. mere eller mindre været i stykker siden købet, TDC vil erstatte den og siger til mig: "værsågod, vælg bare den mobil fra hylden, som du vil have"

det er jo både en drøm og et helvede, hvad i alverden skal man vælge?

ja, og således ifører jeg mig endnu en gang forræderens kappe og får en touch tlf.

fra SAMSUNG!

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Og jeg vil meget gerne høre din anmeldelse af den, når du nu har udforsket den lidt. Jeg tosset med ideen om denne... men den gamle her på bordet holder "desværre" endnu....

Knus Louise(Aalborg)