tirsdag den 9. december 2008

når man intet gør

sidder her på arkitektskolens hyggeligste og sikkert mindst julede tegnestue og tænker over, hvorfor jeg ikke bare går hjem - jeg når med garanti ikke mere i dag, og alle andres projekter giver pt meget mere kreativ mening i mit hovede end mit eget..

jeg savner julen som er opstået i min lejlighed. jeg er træt. jeg trænger muligvis til det der, de kalder juleferie.

det skyldes sandsynligvis markedet, der optog mig en hel weekend og alle forberedelserne til det forinden. nu sidder jeg så med en pengekasse med indhold, heldigvis, og finder det mere fornuftigt at køre pengene sammen med den "på kanten af det ladesiggørelige"-økonomi, jeg har som studerende. men nu havde jeg jo egentlig vedtaget og bestemt, at de skulle bruges på en god ting. ikke bare vaskepulver og toiletpapir. 

den sorte dame (skyldes beklædning og ikke sind dog) bemærker, at dette er et indlæg fremkommet måske af kedsomhed, måske mest af ubeslutsomhed. i hvert fald ikke på grund af interessante tanker.

nyd december! dens hygge og lys i mørke - den er så hurtigt forsvundet.

Ingen kommentarer: