fredag den 19. december 2008

juleferie



jeg har haft en hel vild december.

jeg befinder mig et sted mellem ekstrem travlhed og stress - i hvert fald sådan, at ens krop gør underlige ting.


ingen tvivl om, at jeg værdsætter og nyder min hverdag på aarch.skolen helt ufattelig meget. jeg elsker miljøet og menneskerne der - ja, elsker. men, hvor er det dog utroligt, hvilke mængder af tid man placerer der. i denne uge var jeg der 34 timer på to dage med fuld power og koncentration.


nu er det så jul og ferie i to fulde uger. min krop har ganske enkelt ikke helt fattet budskabet og adrenalinen pibler stadig rundt over det hele.


ydermere synes jeg egentlig, det er temmelig uoverskueligt at skulle holde pause fra alle mine kære aarch.venner - men det må vel egenltig betegnes som et luksusproblem.


jeg håber, snart at finde tid til et lidt mere indholdsmæssigt interessant indlæg.


rigtig glædelig jul!

Ingen kommentarer: